Escuchando: Black Velveteen - Lenny Kravitz


Quiero ser un Elfo


Sobre las lenguas de ARDA. De aca me baje un curso completo de Quenya (una de las lenguas elficas). Ardalambion.es

Este es un traductor de nombres actuales a nombres de la Tierra Media. Middle earth name translator

Mi familia se llamaria asi:

Yo,
If you were a Hobbit, your name would be Rom Holeman
and if you were a (male) Man, your name would be Rhinvan
and if you were an Elf, your name would be Amaran
and if you were a Dwarf, your name would be Glegan
and if you were an Orc, your name would be Erort
Your nearest Tavern might be called The Rampant Dragon
and your sword would be called Augcatus

Mi jermu,
If you were a Hobbit, your name would be Clyryan Goatcloset
and if you were a (female) Man, your name would be Ibalissi
and if you were an Elf, your name would be Sáwen
and if you were a Dwarf, your name would be Jolonna
and if you were an Orc, your name would be Bunak
Your nearest Tavern might be called The Rampant Dragon
and your sword would be called Aigthalos

Mi pequenia maravilla,
If you were a Hobbit, your name would be Nyngwen Holeman
and if you were a (female) Man, your name would be Glendalind
and if you were an Elf, your name would be Caliowiel
and if you were a Dwarf, your name would be Rwssa
and if you were an Orc, your name would be Bagdish
Your nearest Tavern might be called The Rampant Dragon
and your sword would be called Augating

Entradas más populares de este blog

La forma "correcta" de usar auriculares de oido?

Bitácora de viaje

Objetos de diseño argentino