Todos estan cambiando













Everybody's Changing


Todos estan cambiando


You say you wander your own land

But when I think about it

I don't see how you can

You're aching, you're breaking

And I can see the pain in your eyes

Says everybody's changing

And I don't know why






So little time

Try to understand that I'm

Trying to make a move just to stay in the game

I try to stay awake and remember my name

But everybody's changing

And I don't feel the same






You're gone from here

And soon you will disappear

Fading into beautiful light

Cause everybody's changing

And I don't feel right






So little time

Try to understand that I'm

Trying to make a move just to stay in the game

I try to stay awake and remember my name

But everybody's changing

And I don't feel the same






So little time

Try to understand that I'm

Trying to make a move just to stay in the game

I try to stay awake and remember my name

But everybody's changing

And I don't feel the same


Vos decis que vagas por tu propia tierra

Pero cuando lo pienso

No veo como podes hacerlo

Te quejas, te quebras

Y puedo ver el dolor en tus ojos

Dice que todos estan cambiando

Y no se por qué






Tan poco tiempo

Trata de entender que estoy

Tratan do de hacer una movida para seguir en juego

Trato de seguir despierto y recordar mi nombre

Pero todos estan cambiando

Y no me siento igual






Te fuiste de aca

Y pronto vas a desaparecer

Esfumandote en una hermosa luz

Porque todos estan cambiando

Y no me siento bien






Tan poco tiempo

Trata de entender que estoy

Tratan do de hacer una movida para seguir en juego

Trato de seguir despierto y recordar mi nombre

Pero todos estan cambiando

Y no me siento igual






Tan poco tiempo

Trata de entender que estoy

Tratan do de hacer una movida para seguir en juego

Trato de seguir despierto y recordar mi nombre

Pero todos estan cambiando

Y no me siento igual

Entradas más populares de este blog

La forma "correcta" de usar auriculares de oido?

Bitácora de viaje

Objetos de diseño argentino