Wax - Right between the eyes



Right Between the Eyes
Justo entre los ojos
Your love for me was nothing but a mystery,
Just something only captured in a dream.
Whoa, then suddenly
It was hitting me,
Right between the eyes


I wasn't looking for a love explosion,
But I must have been a target my oh my.
Cause when I least expected it,
I took a direct hit,
Right between the eyes


You, you shattered my resistance, yes its true,
you battered my defenses what could I do?
I'm running from the heat between me and you.


[chorus]
You hit me with a million volts,
You nail me with a lightning bolt,
Oh, baby, you knock me cold.
You're love zapped me, right between the eyes.


Now nothing's going to cool down my desire,
'Cause I'm jumpin' from the fat into the fire,
Love bug has bitten me,
And you're hitting me,
Right between the eyes


And now each time I think about you I don't know how,
I ever did without you, spin me 'round,
And I'll never get my feet back on the ground.


[Chorus]


Oh the power of your love is much too strong,
You tell me I'm,


[Chorus]


You hit me with a million volts,
You nail me with a lightning bolt,
Oh, baby, you knock me cold.
You're love zapped me, right between the eyes.


You hit me with a million volts,
You nail me with a lightning bolt,
Oh, baby, you knock me cold.
You're love zapped me, right between the eyes.
Tu amor para mi no era mas que un misterio,
Solo algo sacado de un sueño.
Uh, entoces de repente
Me estaba golpeando,
Justo entre los ojos


No estaba buscando una explosion de amor
Pero debo haber sido un objetivo.
Porque cuando menos lo esperaba,
Tuve un golpe directo,
Justo entre los ojos


Vos, vos destrozaste mi resistencia, es verdad,
vos maltrataste mis defensas que podia hacer?
Estoy huyendo del calor entre vos y yo.


[estribillo]
Me golpeas con un millon de voltios,
Me tiraste con un rayo,
Oh, nena, me noqueas helado.
Tu amor me abofeteo justo entre los ojos.


Ahora nada va a calmar mi deseo,
Porque estoy saltando de la sarten al fuego,
El bicho del amor me picó,
Y me estas golpeando,
Justo entre los ojos


Y ahora cada vez que pienso en vos no sé cómo pude,
vivir sin vos, cerca mio,
Y nunca voy a devolver mis pies al suelo.


[estribillo]


Oh el poder de tu amor es mucho muy fuerte,
Me decis que


[estribillo]


Me golpeas con un millon de voltios,
Me tiraste con un rayo,
Oh, nena, me noqueas helado.
Tu amor me abofeteo justo entre los ojos.


Me golpeas con un millon de voltios,
Me tiraste con un rayo,
Oh, nena, me noqueas helado.
Tu amor me abofeteo justo entre los ojos.

Entradas populares